Search
Generic filters

سبد خرید

پیشنهاد شگفت انگیز

کتاب زن کابین شماره ۱۰

نویسنده : روث وردسته: ,
موجودی: 1 موجود در انبار

۲۹۵,۰۰۰ تومان ۲۴۰,۰۰۰ تومان

چگونه جلوی قاتلی را میگیری وقتی هیچ‌کس حاضر نیست وجودش را باور کند؟ کتاب زن کابین شماره 10 از پروفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز،یواس‌ای تودی تایمز است.

ساندی تایمز : روث‌ور به‌خوبی موفق شده است ماجرای زنی را به تصویر بکشد که جانش در خطر است. کتابی بی‌نظیر با موضوعی ترسناک

شابک : 9789644429965

تعداد صفحه : 370

1 در انبار

مقایسه
شناسه محصول: 1679

در کتاب زن کابین شماره ۱۰ نوشتۀ روث ور و ترجمه سارا پیر‌علی است، کتابی با داستانی معمایی و پر‌کشش.

در متن کتاب زن کابین شماره ۱۰ می‌خوانید :

«قرار بود سفری بی‌نظیر باشد؛ سفری به مقصد نورسن‌لایت؛ سفری در یک کشتی مسافربری بسیار شیک. لو بلک‌لاک، روزنامه‌نگار، شانسی تازه به دست آورده ‌بود تا حادثۀ تلخ دزدی از خانه‌اش را فراموش کند؛ ولی گویا قرار نبود هیچ‌چیز طبق برنامه پیش برود.
لو نیمه‌های شب، با شنیدن صدای فریادی از خواب ‌پرید. به‌سرعت به سمت پنجرۀ کابینش رفت و چشمش به جسدی افتاد که از پنجرۀ کابین کناری، به بیرون پرتاب شده ‌بود؛ ولی براساس اطلاعات ثبت‌شده، مسافر آن کابین هرگز وارد کشتی نشده بود و هیچ‌یک از اعضای کشتی نیز گم نشده‌ بودند. حالا لو ‌مانده بود و افکارش. آیا نیمه‌شب توهم به سراغش آمده ‌بود؟ یا به‌راستی قاتلی در کشتی حضور داشت؟ او چگونه می‌توانست حضور قاتل را ثابت کند وقتی هیچ‌کس نمی‌خواست حرفش را باور کند؟»

 

«وقتی ضربه‌ی روحی بهت وارد شده، هیچی مثل یه چای داغ و شیرین نیست.» بنابراین، نشستم. دست‌های لرزانم به دور زانو‌هایم چفت شده‌بود. او به سمت آشپزخانۀ کوچکش رفت و با دو لیوان در یک سینی بازگشت. نزدیک‌ترین لیوان را برداشتم، جرعه‌ای نوشیدم و گرمای لیوان زخم روی دستم را به درد آورد. آن‌قدر شیرین بود که طعم خون توی دهانم را که با آن قاطی شد حس نکردم که به گمانم خودش نعمتی بود. خانم جانسون چیزی نخورد، بلکه فقط مرا تماشا کرد. پیشانی‌اش از نگرانی چین خورده‌بود. با لکنت گفت: «اون.. اون بهت آسیب رسوند؟»

نظرات در مورد کتاب :

  • این اثر تلفیقی است از کتاب‌های آگاتا کریستی و دختری در قطار و حتی می‌توان آن را ترسناک نیز دانست (سان)
  • داستانی پرهیجان و شورانگیز. گویی آگاتا کریستی و پائولا هاوکینز دست‌به‌دست هم داده‌اند تا شاهکاری جدید خللق کنند. (استایلیست)
  • روث‌ور به‌خوبی موفق شده است ماجرای زنی را به تصویر بکشد که جانش در خطر است. کتابی بی‌نظیر با موضوعی ترسناک (ساندی تایمز)

نسخه الکترونیکی :

شما می‌توانید نسخه الکترونیکی کتاب زن کابین شماره ۱۰ را به صورت قانونی از اینجا بخرید .

ویدیوی معرفی کتاب :

نوع جلد

قطع

زبان

نوبت چاپ

ناشر

مترجم

2 دیدگاه برای کتاب زن کابین شماره ۱۰

  1. 5 out of 5

    رها شریف پور (مالک تایید شده)

    روث ور ، تریلرنویس فوق العاده ای است. کتاب زن کابین شماره ۱۰ بسیار جذاب، نفس گیر و عالی نگاشته شده. ممنون نشر البرز بابت انتشار این کتاب.

  2. 5 out of 5

    نازنین

    اولین کتابی بود که از روث ور خوندم و به قدری جذاب و هیجان انگیز بود که روث ور تبدیل شد به یکی از نویسنده های مورد علاقم و تمام کتاباشو خوندم.

دیدگاه خود را بنویسید

پرسش و پاسخ از مشتریان

There are no questions yet. Be the first to ask a question about this product.

Send me a notification for each new answer.
در حال بارگذاری ...