Search
Generic filters

سبد خرید

کتاب زندگی‌های خیلی خوب

نویسنده : جی کی رولینگدسته: ,
موجودی: موجود در انبار

۵۰,۰۰۰ تومان

زندگی دشوار است، پیچیده است، زندگی چیزی نیست که کسی بتواند آن را مهار کند و فروتنی در دانستن این مطلب است که به شما کمک می‌کند در فراز و نشیب های زندگی دوام و بقا پیدا کنید. – جی کی رولینگ در جمع فارغ‌التحصیلان هاروارد

شابک: 9789644429187

تعداد صفحه: 80

تعداد:
مقایسه
شناسه محصول: 1603

کتاب زندگی‌های خیلی خوب ، سخنرانی بی‌نظیر جی کی رولینگ نویسندۀ سری کتاب‌های هری پاتراست که در جمع فارغ‌التحصیلان دانشگاه هاروارد آمریکا ایراد کرده.

کتابی کم حجم اما بسیار پر محتوا، نویسندۀ پرفروش‌ترین کتاب دنیا چکیدۀ آموخته‌های خود از زندگی را در این متن بیان کرده.

رولینگ در سخنرانی خود به فواید جانبی شکست و اهمیت نیروی تخیل در زندگی می‌پردازد.

رولینگ سخنرانی خود را با لحن طنزگونه و صادقانه‌ای بیان می‌کند که به جذابیت کتاب زندگی‌های خیلی خوب افزوده.

او نیروی تخیل را تنها در سبک فانتزی و ماجراهای جذاب هری پاتر نمی‌بیند بلکه مفهوم بسیار عمیق‌تری از تخیل و نقش آن‌ در زندگی ارائه می‌دهد.

رولینگ در بخش اول سخنرانی خود به شکست و بررسی نقش آن در زندگی و غیر‌قابل اجتناب بودن آن اشاره می‌کند و آن‌را به نگاه خاص خود ضروری می‌بیند.

دربارۀ نویسنده :

جی. کی. رولینگ نویسنده هفت کتاب در زمینه هری پاتر است که در فاصله سالهای ۱۹۹۷ و ۲۰۰۷ به چاپ رسید. کتاب‌های هری پاتر در سراسر دنیا ۴۵۰ میلیون نسخه فروش کرده است ، در بیش از ۲۰۰ کشور جهان توزیع و به ۷۸ زبان دنیا ترجمه و هشت فیلم سینمایی از آن تهیه شده است.

اطلاعات بیشتر از او را در اینجا بخوانید.

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم :

«با توجه به آنچه بر من گذشت، باید بگویم که شادی و خوشبختی در این است که بدانید زندگی فهرستی از کسب مال و منال یا دستاوردهای دیگر نیست. چگونگی شما و زندگی‌نامه‌تان، زندگی شما نیستند، هرچند شاید بسیاری از افراد دیگر در سن و سال من را پیدا می کنید که این دو را با هم به اشتباه می‌گیرند. زندگی دشوار است، پیچیده است، زندگی چیزی نیست که کسی بتواند آن را مهار کند. و فروتنی در دانستن این مطلب است که به شما کمک می‌کند در فراز و نشیب های زندگی دوام و بقا پیدا کنید.»

 

«کسانی که همدل نبودن را انتخاب می کنند، به غول های واقعی امکان ابراز وجود میدهند.
یکی از مطالب مهمی که در پایان آن راهروی کلاسیک آموختم، همان چیزی که در هجده سالگی نمی توانستم آن را پیدا کنم، مطلبی بود از نویسنده ای یونانی: «آنچه در درون بدان دست می یابیم، حقیقت بیرونی را تغییر می دهد.»

نوع جلد

قطع

زبان

نوبت چاپ

ناشر

مترجم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب زندگی‌های خیلی خوب”

پرسش و پاسخ از مشتریان

There are no questions yet. Be the first to ask a question about this product.

Send me a notification for each new answer.
در حال بارگذاری ...