Search
Generic filters

سبد خرید

کتاب زندگینامه من ( الکس فرگوسن )

نویسنده : الکس فرگوسندسته: ,
موجودی: موجود نیست

۶۹,۰۰۰ تومان

شابک: 9789644428753

تعداد صفحه: 320

در انبار موجود نمی باشد

مقایسه
شناسه محصول: 1549

«دلایل اخراج و شکافتن ابروی بکهام»، «دلایل اخراج روی کین و یاپ استام»، «دلایل مانایی و تمام نشدنی بودن رایان گیگز»، «عوامل پیشرفت کریس رونالدو»، «دلایل شکست منچستر از بارسلونا در دو فینال لیگ قهرمانان»، «مقایسه دقیق رونالدو و مسی از زبان فرگوسن و اشمایکل»، «ماجراهای درگیری رونی و رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۰»، «چرایی عدم قبول مربیگری تیم ملی انگلیس از سوی فرگوسن»، «خصوصیات منحصر به فرد کارلوس کیروش از زبان فرگوسن و دیگر بزرگان فوتبال»، «محبوبیت سلطان اولدترافورد؛ اریک کانتونا در نزد هواداران»، «فن نیستلروی، یک بازیکن معمولی اما یک گلزن مادرزاد»، «پل اسکولز، بهترین هافبک تاریخ انگلیس»، «یک شب در لندن، جدال فینال لیگ قهرمانان با چلسی» و «چرخ و فلک بارسلونا، نابودکننده بازی هر تیمی» از فصل های این کتاب به شمار می آیند.

 

فن نیستلروی
من در یک شب برفی ژانویه ۲۰۱۰ در خانه بودم که متوجه زنگ دریافت پیام متنی از تلفنم شدم. متن اینطور شروع شده بود: «نمیدانم که آیا مرا به یاد می آوری یا نه. ولی لازم است تا با تو تماس بگیرم.» رود فن نیستلروی، یا عیسی مسیح، این دیگر چیست؟ به کتی گفتم: «او چهار سال پیش رفت.» کتی پاسخ داد: «چه چیزی می خواهد؟ شاید خواهان بازگشت به منچستر یونایتد است.»
به او گفتم: «نه، ساده نباش.»
نمیدانستم قضیه چیست. ولی به او پاسخ دادم: «باشه.» بعد او زنگ زد. اول، گفتگویی کوتاه کردیم که او اظهار می کرد اگر مصدوم نشده بودم اکنون آماده بودم، بازی به من نمی رسد، و چنین چیزهایی. سپس گفت: «می خواهم به دلیل رفتاری که در آخرین سالم در منچستر یونایتد داشتم عذرخواهی کنم.»
من کسانی که می توانند عذرخواهی کنند را دوست دارم. همیشه این کار را تحسین کرده ام. در فرهنگ مدرن در خودرفتگی افراد فراموش می کنند که کلمه هایی همچون متأسفم و ببخشید وجود دارد. فوتبالیست ها در اطراف خود سرمربی، باشگاه، رسانه، وکیل ها یا رفقایی را دارند که بعدا فقط از آنها تعریف می کنند. چیز تازه ای است که بتوان فردی را یافت که میتواند یک تلفن را بعدها بردارد و بگوید: «من اشتباه کردم، و من متأسفم.»

نوع جلد

قطع

زبان

نوبت چاپ

ناشر

مترجم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب زندگینامه من ( الکس فرگوسن )”

پرسش و پاسخ از مشتریان

There are no questions yet. Be the first to ask a question about this product.

Send me a notification for each new answer.
در حال بارگذاری ...