Search
Generic filters

سبد خرید

کتاب در میان همهمۀ برگ‌های رقصان

نویسنده : انیس لودیگدسته: ,
موجودی: موجود در انبار

۴۹,۰۰۰ تومان

نویسنده کتاب در میان همهمۀ برگ‌های رقصان، انیس لودیگ، معتقد است انسان بدون‌شک تنها موجود زنده در این دنیاست که می‌تواند با فکر کردن به گذشته و اتفاقاتی که دیگر توانایی تغییرشان را ندارد، خودش را آزار دهد.

ششمین رمان انیس لودیگ کتاب در میان همهمۀ برگ‌های رقصان یک بار دیگر توانایی این نویسنده در خلق داستان‌های عاشقانه را به تصویر کشیده است. لودیگ در این کتاب شما را وارد زندگی چهار شخصیتی می‌کند که محال است تا مدتها آنها را از یاد ببرید.

شابک: 978600987273

تعداد صفحه:

تعداد:
مقایسه
شناسه محصول: 1716

در مورد کتاب :

کتاب در میان همهمۀ برگ‌های رقصان – نوزاد با روح یک درخت به دنیا آمده بود.این را مرد جوانی که از او مراقبت می‎کرد، با اولین گردششان در جنگل متوجه شده بود. بااینکه فقط یک ماه و چند روز از تولدش می‎گذشت و هنوز خیلی کوچک بود. آفتاب از میان شاخه‌ها می‎تابید، هوا مطبوع بود و نسیمی می‌وزید.

مرد جوان روی شاخ‌وبرگ درخت‌ها دراز کشیده بود و نوزاد را که لباس گرمی بر تن داشت روی شکمش رو به آسمان گذاشته بود. هر دو به برگ‌هایی نگاه می‎‌کردند که بالای سرشان می‌رقصیدند. نوزاد با چشم‌های درشت و گرد آبی تیره‌رنگ خود، یک ساعت تمام محو تماشای این منظره می‌شود و اگر مادرش نگران نمی‌شد، مرد جوان ممکن بود زمان بیشتری در کنار او به تماشای این منظره بنشیند.

وقتی از دور به نوزاد نگاه می‌کند، واقعیت برایش به دو بخش تقسیم می‌شود. او نوزاد را ترکیبی از شیرۀ درخت و خون می‎بیند. ترکیبی از پوسته و پوست، تنه و بالاتنه، گره و چشم، برگ و مو. این ارتباط، برای اولین بار، پای درخت بلوطِ دویست‌ساله‌ای رخ داد و یکی از زیباترین لحظه‌های زندگیِ مرد جوان شد. او از تماشای این رابطۀ بی‎کلام متأثر شده بود. گویی درخت و نوزاد باهم صحبت می‎کردند. شاید یکدیگر را شناخته‌اند یا شاید هم یکدیگر را دوباره پیدا کرده‌اند.

با گذشت سال‌ها، علاقۀ کودک به طبیعت و به‌ویژه به درختان بلوط مشخص شد. شب و روز، در گرما و سرمای شدید، در مه یا زیر باران، هنگام سپیده‎دم یا شامگاه، مدت‌ها مسیرهای باریکی را گز می‌کردند و هر بار رازی از جنگلِ انبوه برایشان برملا می‌شد. آنها هر بار با خاطرِ آسوده‌تری از جنگل برمی‌گشتند. اما یک روز که پسرها در جنگل بودند، توفان شدیدی جنگل را فراگرفت…

لینک خرید نسخه الکترونیکی :

نسخه الکترونیک کتاب در میان همهمۀ برگ‌های رقصان از طریق اپلیکیشن فیدیبو در دسترس است .

https://fidibo.com/book/89300-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%87%D9%85%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%A8%D8%B1%DA%AF-%D8%B1%D9%82%D8%B5%D8%A7%D9%86

با مطالعۀ این کتاب حس خوب و مثبتی به خواننده منتقل می‌شود

نوع جلد

قطع

زبان

نوبت چاپ

مترجم

ناشر

البرز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب در میان همهمۀ برگ‌های رقصان”

پرسش و پاسخ از مشتریان

There are no questions yet. Be the first to ask a question about this product.

Send me a notification for each new answer.
در حال بارگذاری ...