Search
Generic filters

سبد خرید

بخون، بنویس، به اشتراک بذار

بخون، بنویس، به اشتراک بذار

تا ۱۵ تیر یه مسابقه داریم…
به استحضار شما همراهان گرامی می‌رسونیم که تا ۱۵ خرداد می‌تونید با اشتراک نقد و بررسی خودتون از کتاب‌های ما و انتشارش در سایت هم به ما کمک کنین برای پیشرفت کیفیت کتاب‌ها و هم اینکه به بقیه کمک کنین برای انتخاب ساده‌تر کتاب‌ها.
خلاصه که کلی مدیون می‌کنین مارو :))

یه هدیۀ خیلی ناقابل هم داریم که به قید قرعه به پنج نفر از شرکت‌کنندگان، بُن خرید ۳۰ هزار تومنی کتاب صوتی از آوانامه اهدا خواهن شد.

افتخار می‌کنیم به داشتن همراهانی مثل شما.

4 thoughts on “بخون، بنویس، به اشتراک بذار

  1. بیمار خاموش اولین اثر نویسنده است که بی‌شک معنای تعلیق و ترس را به‌شکلی تمام‌عیار به خواننده منتقل می‌کند.داستان زندگی زنی به نام آلیشیا که همسرش را به قتل می‌رساند، اما پس از آن دیگر حرف نمی‌زند. حال چگونه می‌توان او را به حرف آورد؟ چگونه باید از ماجرای این قتل، قتلی که به دست یک زن نقاش زیبا و پرآوازهٔ شهر صورت گرفته سر درآورد؟
    از همان ابتدا معلوم است که آلیشیا نمی‌تواند قاتل باشد؛ او عاشق همسرش بود و زندگی بی‌نظیری را در کنار هم تجربه می‌کردند. پس اگر قاتل نیست، چرا نمی‌‌گوید که نیست؟
    در این میان یک روان‌درمانگر تصمیم می‌گیرد آلیشیا را به حرف بیاورد. اما موفق نمی‌شود. بنابراین تصمیم می‌گیرد برود سراغ دوستان و آشنایان آلیشیا. گذشته‌اش را بیرون می‌کشد. مشکلاتی را که آلیشیا در گذشته تجربه کرده بررسی می‌کند تا بفهمد آیا انگیزهٔ او از این قتل ریشه در گذشته دارد یا نه.
    اما انتهای داستان تمام معادلاتی که در ذهنتان شکل گرفته به هم می‌ریزد؛ تکه‌های پازلی که در ذهنتان چیده‌اید کنار هم جور نمی‌شود؛ و پس از خواندن، بهت‌زده کتاب را می‌بندید و مدت‌ها به آن فکر می‌کنید.
    باید دست‌مریزاد گفت به یک رمان‌اولی که با قلم خوبش حس تردید را به این زیبایی به خواننده القا می‌کند و هیجان، اضطراب، ترس و اندوه را به بهترین شکل در کنار هم قرار می‌دهد.
    بیمار خاموش اثری حرفه‌ای از الکس مایکلیدیس، روانشناس و فیلمنامه‌نویسِ یونانی است که به‌زودی فیلمی از روی آن ساخته خواهد شد. به علاقه‌مندان به رمان‌های تریلر روانشناختی توصیه می‌کنم بیمار خاموش را بخوانند و از خواندنش لذت ببرند.

  2. برای اغلب کتاب‌هایی که من از نشر البرز خوندم بخش نظرات غیرفعال هست. کتاب‌های فوق العاده ای مثل فردا، پرونده بالتیمور، پرونده هری کبر، ناشناخته و…
    به هرحال نظرمو به طور کلی اینجا میگم. بهترین کتاب‌های رازآلود و جنایی که تا به حال خوندم از نشر البرز بودن. خصوصا به انتخاب های آقای نوری ایمان دارم و هرزمان اسمشون روی کتابی باشه مطمئنم حتی اگر داستان خیلی خیلی شگفت انگیز نباشه ترجمه حتما عالیه. لطفا دسته بندی موضوعی هم روی سایت قرار بدید تا بشه راحت‌تر کتابا رو پیدا کرد. ممنونم که هستید

دیدگاهتان را بنویسید

در حال بارگذاری ...