Search
Generic filters

سبد خرید

کتاب به سوی من بازگرد

نویسنده : ملیسا فاستردسته: ,
موجودی: موجود نیست

۴۵,۰۰۰ تومان

کتاب حاضر دربردارنده رماني آمريکايي است. در خلاصة داستان آمده: «بو» عکاسي زبردست است که مأموريت دارد به عراق رفته و تغييرات را در زندگي خانواده‌هاي عراقي از زمان شروع جنگ ثبت کند و با اين کار به شهرت بين‌المللي برسد. بو به عراق رفته و بر اثر انفجار زخمي مي‌شود. «سها» زن شصت و پنج ساله و مقاوم عراقي که به همراه «سميرا» و سه فرزندش به پناهگاه شني روي آورده، بو را يافته و به مراقبت از وي مي‌پردازد. با ورود بو به زندگي سها و سميرا رخدادهاي تازه‌اي به وقوع پيوسته و علاوه بر تغيير سرنوشت بو، همسرش نيز درگير ماجراهاي جديدي مي‌شود..

در انبار موجود نمی باشد

مقایسه
شناسه محصول: 1545

ماجراى یک خیانت در پسِ روایت عاشقانه‌اى زیبا و فراموش‌نشدنى در دنیایى ازهم‌فروپاشیده
تس جانسون هرچه را که در زندگی می‌خواهد در اختیار دارد؛ یک شغل خوب، همسری زیبا و عکاس. او به‌تازگی پی برده که حامله است. همسرش بو، قصد دارد برای مأموریت عکاسی به سفر برود. تس هم تصمیم می‌گیرد که پس از بازگشت همسرش از سفر، خبر حاملگی خود را به او بدهد. اما هلیکوپتر بو در صحرا سقوط کرده و تس هیچ‌گاه این فرصت را پیدا نمی‌کند.
تس سعی می‌کند به بهترین نحو ممکن با مرگ همسر خود کنار بیاید. او که با حاملگی‌اش دست‌وپنجه نرم می‌کند-حاملگی‌ای که او را به یاد همسر مرحومش می‌اندازد-احساس می‌کند که دنیایش در حال فروپاشی‌ست. تا اینکه سروکلۀ یک نفر در زندگی‌اش پیدا می‌شود که ممکن است زندگی او را به‌طور کامل تغییر دهد.
در همین زمان، دو زن عراقی بدن نیمه‌جان بو را که آسیب زیادی در سقوط دیده است، در صحرا پیدا می‌کنند. سها که پزشک است، به‌همراه سمیرا که مادر مطلقۀ سه فرزند است، از بو در چادری به بهترین شکل ممکن مراقبت می‌کنند. بو با این دو زن و بچه‌ها رابطه‌ای دوستانه برقرار می‌کند. آنها درکنار هم و به کمک یک گروه مخفی، سعی می‌کنند تا از موقعیت خطرناکی که در آن گرفتار شده‌اند فرار کنند.
اتفاقاتی که در ادامه رخ می‌دهد داستان عشق، وفاداری و قدرت است.

نوع جلد

قطع

زبان

نوبت چاپ

ناشر

مترجم

پرسش و پاسخ از مشتریان

There are no questions yet. Be the first to ask a question about this product.

Send me a notification for each new answer.
در حال بارگذاری ...